Kundeservice

Alle henvendelser skal ske via mail, og sendes til ask@therne.dk, Jeg bestræber mig på at besvare alle henvendelser indenfor  24 timer.

Levering

Gratis levering af plakater

på unikke vare og malerier, kan der være en fragt pris, som vil fremgå på værket.
værkerne kan efter aftale muligvis blive leveret af undertegnet, så bliver jeg også luftet indimellem.

Jeg afsender ordrer på alle hverdage, Ordrer som er modtaget i weekenden, på helligdage eller efter klokken 14, afsendes den efterfølgende hverdag. Unikke værker og malerier kan tage længere tid at pakke, så de er beskyttet.

pakkerne bliver sendt til nærmeste GLS pakkeshop nær din addresse.

Priser og betaling

Alle priser på siden er inklusive 25% moms.

Følgende betalings metoder kan anvendes på siden:
Betalingskort (Dankort, Visa, Mastercard, paypal) MobilePay jeg tager ikke kortgebyrer.

Ved betaling på hjemmesiden reserveres betalingen på din konto. Pengene bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes fra min garage, og er ude af mine hænder.

Fortrydelse 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler. Fortrydelses fristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme ordre, men disse leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelses fristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti, eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give mig besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til ask@therne.dk

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen, uden samtidig at informere os om, at du ønsker at fortryde dit køb.

Undtagelser

Visse køb er undtaget fra fortrydelsesretten. Hvis du køber plakater eller rammer, der fremstilles efter dine særlige behov – et såkaldt bestillingskøb – har du ikke nogen fortrydelsesret. Det vil sige hvis du har bestilt en design selv plakat eller ændret i en eksisterende er der ikke fortrydelsesret.

Returnering og refundering

Hvis du ønsker at returnere din ordre, skal du give mig besked om dette hurtigst muligt
(senest 14 dage efter modtagelse af dine vare læs evt. punktet “Fortrydelsesret”)

Dette kan du gøre via mail til ask@therne.dk Når du har givet mig besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen retur.

Husk at pakke dine varer forsvarligt, når du sender noget retur. Det er dig som afsender der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, bliver varen betragtet som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købs beløbet

Hvis du ønsker pengene tilbage for dit køb, skal du gøre opmærksom på dette inden for 14 dage fra modtagelse af dine vare. Hvis varen er værdiforringet, fratrækkes det beløb, du hæfter for.

Jeg refunderer alle betalinger modtaget fra dig, dog ikke leverings omkostninger (dog ikke ekstra leverings omkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leverings form, end den billigste form for standardlevering, som der tilbydes), senest 14 dage fra den dag, hvor jeg har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Jeg tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Jeg kan tilbageholde betalingen indtil varen er modtaget, medmindre du sender dokumentation for at have returneret den.

Jeg modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Erhvervs køb

Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på køb der er foretaget som erhvervs køb.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb på siden.

Når du handler hos mig som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer jeg din ordre. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen skal sendes til:

Therne ApS
knastebakken 299
2750
Ballerup

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. til mail ask@therne.dk og uddybe garantisagen.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Persondatapolitik

Der er brug for følgende oplysninger, når du handler hos Therne:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Therne ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige på Therne.dk er Therne ApS

Som registreret hos Therne ApS har du altid ret til at sende dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: ask@therne.dk.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte:

Therne ApS
2750, Ballerup
27511120
ask@therne.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 03.10.2017

Hej denne siden bruger Cookies